کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316361 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با افزونه افزایش صدا برای کروم، فایرفاکس و سایر مرورگرها آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، Audio Equalizer یک افزونه مخصوص مرورگرهای اینترنتی است که گزینه های مدیریت صداهای پخش شده را آسان تر می کند.

مایکروسافت اج مایکروسافت Audio Equalizer کروم افزونه

این افزونه برای فایرفاکس، کروم، اوپرا و مایکروسافت اج کلاسیک (به صورت پیش فرض) در دسترس قرار گرفته اما از آن جایی که در فروشگاه نرم افزاری گوگل وجود دارد، امکان نصب آن در سایر برنامه های مبتنی بر کرومیوم نظیر ویوالدی، مایکروسافت اج و . . . فراهم است.

نصب این افزونه بسیار آسان می باشد. البته به این افزونه می بایست مجوز دسترسی به همه سایت ها (Access all websites) را بدهید. پس از نصب، آیکون Audio Equalizer در نوار ابزار اصلی مرورگر قرار می گیرد که می توان آن را به آنجا پین کرد تا سریع به آن دسترسی یافت.

کلیک کردن روی آیکون افزونه، صفحه مدیریت نحوه پخش فایل های صوتی را نشان خواهد داد. شما می توانید فرکانس صداها را با اسلایدرهای تعبیه شده جابجا کنید و تغییرات را در لحظه متوجه شوید. البته برخی از کاربران ادعا کرده اند که این افزونه به صورت همیشگی برایشان کار نکرده ولی بعضی ها توانسته اند با بارگذاری دوباره صفحه وب، این مشکل را حل کنند.

تغییراتی که ایجاد می کنید در همه جا احساس خواهند شد و مختص یک وب سایت خاص نخواهند بود. شاید این موضوع نگران کننده باشد اما شما می توانید با استفاده از ویژگی از پیش تعیین شده افزونه آن را برطرف کنید. Audio Equalizer دارای چندین حالت از پیش تعیین شده نظیر Rock، Full Bass، Live و Headphones و گزینه هایی برای ذخیره حالات سفارشی سازی شده است. شما می توانید حالات سفارشی سازی شده برای سایت ها یا فایل صوتی به خصوصی را ذخیره کنید و به محض اجرا کردن آهنگی که با آن سازگاری دارد، اجرایش نمایید.

Audio Equalizer گزینه هایی برای فعال یا غیرفعال شدن، ریست شدن، بازگشت تغییرات به حالت پیش فرض و از همه مهمتر، آپشن مخصوص ناشنوایان دارد.

جمع بندی

Audio Equalizer در آزمایش های انجام شده به خوبی کار کرده و در لحظه باعث تغییر کیفیت صدا در سایت های مختلف شده است. به علاوه، آپشن ذخیره حالات سفارشی سازی شده کارایی آن را به شدت افزایش داده است.

کاربران کروم می توانند از Audio Channel به عنوان یک افزونه مشابه استفاده کنند. کاربران ویندوزی هم که با مشکل کیفیت های متفاوت فایل های صوتی دست و پنجه نرم می کنند، می توانند افزونه Wale را به عنوان آلترناتیو به کار گیرند.

 

 
منبع: ghacks.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47671 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/25 تعداد مشاهده: 4959
سافت گذر